Diyarbakır’da Şarampole Devrilen Otomobil Kazası: 1 Ölü, 3 Yaralı

Diyarbakır’da Otomobil Şarampole Devrildi: 1 Ölü, 3 Yaralı

Diyarbakır’ın Bağlar ilçesinde meydana gelen trafik kazasında bir kişi hayatını kaybetti, üç kişi yaralandı.

Olay, gece saatlerinde Mervani Caddesi’nde meydana geldi. 06 DBB 279 plakalı otomobil, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu şarampole devrildi. Kazayı gören vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine 112 Acil Sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Kaza sonucu otomobilde bulunan dört kişiden biri olay yerinde hayatını kaybetti.

Hesap Aç, 1.000 TL Kazan. BYBIT TR’ye Şimdi Üye Ol. Reklamdır
Kaynak: İhlas Haber Ajansı / 3.Sayfa

Related Posts

Yapay zeka dünyanın ilk trilyonerini ortaya çıkarabilir!

Ünlü yatırımcılar yapay zeka teknolojisininin dünyanın ilk trilyonerini ortaya çıkarabileceğini düşünüyor. Üstelik bu kişi bilinen biri değil, sıfırdan başlayan biri bile olabilir.

Google uygulamasının Apple Watch’ta desteği sona erdi

Google’ın not alma uygulaması Keep, yeni gelen iOS güncellemesiyle Apple Watch için artık desteklenmiyor.

Yüzde 95’i otomatikleşti: Analistler işsiz kalacak

Yapay zekâ, sadece teknoloji dünyasını değil, finansın kalbi olan Wall Street’i de derinden sarsıyor. Gelişen algoritmalar ve akıllı sistemler, yatırım bankacılığından veri analizine kadar birçok işi insanların elinden almaya başladı.

Chopard, 20. yılını 20 adet ürettiği özel saatiyle kutluyor

Üst düzey saatçilik dünyasında kalite belgeleri, müşterilere saatlerinin mükemmelliği konusunda güvence verir. Kronometrik hassasiyette COSC başta olmak üzere, Master Chronometer ve Cenevre Mührü gibi birçok önemli sertifika bulunmaktadır. Ancak …

Xiaomi akıllı gözlüğünü, katlanabilir telefonunu ve akıllı bilekliğini tanıttı

Xiaomi yeni ürünlerini tanıttı. Şirket, akıllı gözlükten, bilekliğe ve yeni kapaklı katlanabilir ekranlı telefonunu tanıttı.

YouTube Music’ten ücretsiz kullanıcıları için yeni reklam formatı

YouTube Music kullanıcıları, artık ücretsiz sürümde daha fazla reklamla karşılaşacak. Google, platformun gelir modelini çeşitlendirmek amacıyla yeni bir reklam formatını devreye aldı. Ücretsiz sürümü kullanan dinleyiciler, müzik dinlerken albüm kapağının yerini alan yeni bir reklam türüyle karşılaşacaklar.